Gyvi ir nuotoliniai mokymai – užsiėmimai, grįsti meno terapija, įvairiais psichologiniais ir pedagoginiais metodais bei kūrybine-kultūrine raiška:

  • Laisvojo šokio ir emocinio intelekto lavinimo užsiėmimai vaikams (per Kultūros paso programą) ir suaugusiems, veda Indrė Šiliauskaitė
  • Svečiuose – šamaniškas būgnas (muzikinis-kultūrinis užsiėmimas vaikams ir jaunimui per Kultūros paso programą), veda Indrė Šiliauskaitė
  • Visi skirtingi – visi panašūs (patyriminis dramos ir šokio-judesio terapijos metodais paremtas užsiėmimas paaugliams ir jaunimui per Kultūros paso programą), veda Indrė Šiliauskaitė
  • Emocinė saviugda, paremta dailės terapija – tęstinės sesijos, veda Aušra Stasiulevičienė
  • Įvadas į kūrybą dailės priemonėmis, veda Milda Butkevičiūtė
  • Portretas per penkias dienas, veda Milda Butkevičiūtė
  • Mobiliografija – fotografijos, naudojant išmaniuosius, mokymai, veda Milda Butkevičiūtė
  • Patyriminiai įpročių keitimo ir socialinio intelekto ugdymo mokymai paaugliams ir jaunimui „Tyrinėjame ir keičiame!“, veda Indrė Šiliauskaitė
  • Patyriminiai emocinės higienos užsiėmimai, grįsti šokio-judesio terapijos metodika, veda Indrė Šiliauskaitė
  • kiti mokymai – sekite naujienas!

 


Naujienos

 

Tyrinėjame ir keičiame!

 

2022 m. lapkričio 17 d. prasidėjo aštuoni projekto „Tyrinėjame ir keičiame!“ užsiėmimai 14-21 m. jaunimui, padėsiantys mažinti socialinę atskirtį ir kurti palankesnę socialinę ir kultūrinę aplinką.

 

Projektas padeda spręsti dvi aktualias jaunimo problemas: 1) itin riboti, siauri socialiniai įgūdžiai, ypač paveikti pastarųjų dviejų metų bendravimo apribojimo ir panirimo į technologijas, per mažas domėjimasis savimi bei aplinka, prisirišimas prie ekranų; 2) žalingi sveikatai gyvensenos įpročiai, kaip per mažas fizinis aktyvumas, aplaidi mityba, rūkymas, alkoholio ir narkotinių medžiagų vartojimas siekiant pritapti, užsimiršti ir atsipalaiduoti.

Per gyvas patyrimines ir kūrybines veiklas grupėje jaunimui sukuriama erdvė pasijausti saugiai ir atsiverti bendravimui, panirti į socialinį bei emocinį intelektą, kūrybiškumą lavinančias užduotis bei duoti pradžią keisti įsitvirtinusius pozityvią socialinę elgseną slopinančius įsitikinimus, blokus.

 

Jaunimas supažindinamas su įkvepiančiais pozityviais pavyzdžiais, su įtakingomis asmenybėmis, pakeitusiomis savo gyvenimą ir įpročius, taip pat užsiėmimuose pateikiamos praktinės asmeninių įpročių korekcijos bei asmeninių tikslų nusistatymo užduotys. Jas atliekant jaunimas yra įgalinamas išeiti iš psichologinio neveiksnumo, pasyvaus stebėtojo vaidmens savo paties gyvenime bei sociume. Leidus sau kūrybiškai imrovizuoti, svajoti ir susikurti tikslus, pasiekiama psichologinių vidinių „galių“ aktyvavimo būsena, pereinama į sprendimus savarankiškai priimančio asmens poziciją, kuri nuteikia asmenį išeiti iš užburto žalingų įpročių rato ir ugdo valią.

 

Mokymų programa eigoje bus koreguojama, atsižvelgiant į dalyvių poreikius ir gebėjimus įsisavinti informaciją.

 

Projektą ”Tyrinėjame ir keičiame!“ vykdomo VšĮ “Sielos sala” su Anykščių rajono savivaldybės parama pagal priemonę Nr. 2.1.2.09 „Nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų iniciatyvų skatinimas ir rėmimas“.

 

Tyrinėjame ir keičiame